Allemaal keuzes - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Allemaal keuzes - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Allemaal keuzes

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

12 Oktober 2009 | Nederland, Leeuwarden

Allemaal keuzes,

Ik had beloofd terug te komen op die keuzes die je allemaal moet maken!
Welke route volg ik, wanneer ga ik weg, wat neem ik mee, wat voor rugzak neem ik mee en nog veel meer kleine dingen die je moet beslissen want op een gegeven moment is er een point off no return, ofwel je kan niet meer terug. Of die keuzes de juiste zijn, ik weet het niet de toekomst zal het zeggen. Ik zal tot 10 maart een aantal keuzes proberen uit te leggen

Wat betreft de route, kies ik niet voor de gemakkelijkste, maar ja je doet het maar één keer dus doe het dan wel goed/mooi. Ik start in st Jacob en loop dan via het Jabikspaad naar Hasselt, dan via Zwolle naar Hellendoorn waar ik het Pieterpad tot Maastricht volg.
Vervolgens ga ik via Le Sentier Via Mosana of te wel van Maastricht via Luik naar Namen: de Via Mosana.
Daarna via de GR 654 van Namen naar Vezalay langs Dinant - Rocroi - Signy l'Abbaye - Reims - Châlons-en-Champagne - Vitry-le-François - Lentilles - Bar-sur-Seine - Tonnerre - Auxerre - Vézelay.
Daarna wijk ik van de pelgrimsroute af om met een doorsteek van Vézelay naar Le Puy-en-Velay via de GR13 en de GR3. en de st.Jacobsroute van Cluny naar Le Puy, in Le Puy-en-Velay te komen. Dit gebied de Morvan en het Centraal massief zijn gebieden van ongerepte natuur en woeste landschappen een uitdaging? We zullen het zien.
Daar ga ik verder op de GR 65 via Le Puy - Monistrol-d'Allier -Aumont-Aubrac - Espalion - Conques - Figeac.- Cahors. - Moissac. - la Romieu - Condom - Montréal-du-Gers - Aire-sur-l'Adour - Arthez-de-Béarn - St. Palais - Ostabat - Saint-Jean-Pied-de-Port - Roncevaux. Hier ga je de Pyreneeën over en loop je Spanje binnen
In Spanje loop ik de zgn. Camino France een route die langs Pamplona. – Burgos – Villafranca naar Santiago de Compostella en nog 160 km verder naar Fisterra de Zee.
Of het ook werkelijk zo zal verlopen we zullen het zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Dicky

Dromen Durven Doen

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 248800

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2019 - 20 November 2019

Op bezoek bij de Inca's

17 September 2018 - 06 Oktober 2018

De hoogte in

25 Augustus 2016 - 10 Oktober 2016

88 tempels in 44 dagen

10 Maart 2010 - 09 Juni 2010

Van Zee tot Zee

Landen bezocht: