Het wordt al aardig serieus - Reisverslag uit Rolde, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Het wordt al aardig serieus - Reisverslag uit Rolde, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Het wordt al aardig serieus

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

08 November 2009 | Nederland, Rolde

Het wordt al aardig serieus,
6 en 7 november 2009
Dit weekend voor het eerst twee dagen achter elkaar gelopen van Groningen naar Rolde en de volgende dag weer verder. Een schitterende route door bos en hei mooie paadjes die volgens mijn kaartjes prima kan volgen. Ook voor het eerst slapen bij vreemden Vrienden op de fiets
Na een dag lopen kom ik bij een nieuwbouwhuis waar blijkt dat ik de hele bovenste verdieping tot mijn beschikking heb. Vriendelijke mensen waar ik gastvrij wordt onthaald
Wel verdwaal ik nog even in Zuidlaren op het terrein van een instelling ontzettend groot maar niet goed op kaart aangegeven. De volgende dag na een heerlijk ontbijt (jammer dat ik niet een ontbijter ben) acht uur vertrokken en weer door gestapt ging goed. Tot twee uur want ik moest nog naar een verjaardag. Al met al een mooie tocht jammer dat je de tweede dag alweer bezig bent met hoe kom ik terug. Dat hoef je naar SdeC niet te doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rolde

Dicky

Dromen Durven Doen

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 248065

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2019 - 20 November 2019

Op bezoek bij de Inca's

17 September 2018 - 06 Oktober 2018

De hoogte in

25 Augustus 2016 - 10 Oktober 2016

88 tempels in 44 dagen

10 Maart 2010 - 09 Juni 2010

Van Zee tot Zee

Landen bezocht: