Even een weekje skiën - Reisverslag uit Nauders, Oostenrijk van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Even een weekje skiën - Reisverslag uit Nauders, Oostenrijk van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Even een weekje skiën

24 Januari 2010 | Oostenrijk, Nauders

Met de maten nog even een weekje skiën oppassen dat er niets stuk gaat in eerste instanties zou ik van alles elke morgen de berg op lopen enz. Er is niets van gekomen ik ben hier tenslotte om te skiën en dat hebben we geweldig gedaan. Een leuke week gehad die me weer met beide benen op de grond zet. Het begon ook bijna een obsessie te worden. Ben van plan om heel rustig te beginnen en dan maar zien hoe het komt het moet ten slotte ook een avontuur blijven. tot horens.

• 12 Februari 2010 - 10:19

Joko:

alleen weer met benen op de grond ?

en wat denkst fan de rest van dien atletische figuur ow jah en de groeten fan oad !!!

• 01 Maart 2010 - 18:23

Jan Ut Stiens ( Gps :

Dag Dicky,

Succes kerel met je uitdaging. een warme groet, jan ut stiens