Toch maar GPS - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Toch maar GPS - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Toch maar GPS

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

24 Januari 2010 | Nederland, Leeuwarden

Afgelopen zaterdag een klein stukje met de GPS gelopen werkt perfect je hebt alle kaarten bij je en je weet altijd waar je zit, dit was nog wel op bekend terrein maar volgende week ga ik het in een gebied proberen waar ik niet bekend ben. als dat voldoet ga ik op GPS lopen, ik heb tenslotte bijna de hele route in een bestand staan. Kan ik al die kaarten thuis laten. Scheelt gewicht.
Nog een maand en dan ben ik vrij, het plan om 10 maart te vertrekken heb ik verlaten. na 25 februari ga ik gewoon starten ik begin dan rustig desnoods met 20 km per dag en kom gewoon alle dagen thuis of 1 nachtje bij familie. 10 maart blijf ik weg. in de periode tot 10 maart kan ik mooi alle zaken afstellen.
de Heu

  • 04 Februari 2010 - 13:06

    Kevin Dikken:

    Heb al wat kaarten gevonden,

    Garmin Mapsource Topo France
    Garmin Topo France Sud-Ouest v2
    Garmin Topo France v2
    Garmin Topo Pirineos (Pyrenees) 2.7

    Groett! !

  • 02 Maart 2010 - 21:35

    Nico:

    Hey Dicky
    succes met je GPS
    ik zal je volgen enneh
    veel plezier!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Dicky

Dromen Durven Doen

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 247754

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2019 - 20 November 2019

Op bezoek bij de Inca's

17 September 2018 - 06 Oktober 2018

De hoogte in

25 Augustus 2016 - 10 Oktober 2016

88 tempels in 44 dagen

10 Maart 2010 - 09 Juni 2010

Van Zee tot Zee

Landen bezocht: