Toch maar rustig aan beginnen. - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Toch maar rustig aan beginnen. - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Toch maar rustig aan beginnen.

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

03 Maart 2010 | Nederland, Leeuwarden

Het vorige verslag en deze spreken elkaar een beetje tegen, eerst wil ik zo snel mogelijk weg en nu weer rustig aan. In precies die staat verkeer ik op dit moment, ontzetend onzeker. Het lijkt me een strak plan om eerst even leker de kop leeg en dan pas vertrekken dus, afgelopen weekend een bezoekje aan Praag gebracht. Wat een stad schitterend al die oude gebouwen. Nu de laatste puntjes op de I zetten en dan vertrek ik maandag 8 maart. Tot dan.

  • 04 Maart 2010 - 12:09

    Henky,Diana En Kyra:

    Wij vinden het knap dat je zo'n uitdaging aan gaat, en wensen jou dan ook heelveel loop plezier. wij zullen je reis zeker blijven volgen.
    SUCCES

  • 04 Maart 2010 - 14:19

    Hessel:

    Succes met het leeg maken van de kop.
    Geniet van, de natuur, ontmoetingen, gedachten, alles.
    Ik zal je reis met belangstelling volgen.
    Dwaal, maar verdwaal niet.

  • 04 Maart 2010 - 14:32

    Saskia:

    We gaan je zeker met veel belangstelling volgen! Geniet van alles wat op je pad komt; de omgeving, de mensen, jezelf, hoge pieken en diepe dalen!

    grtz,Saskia

  • 04 Maart 2010 - 18:12

    Jan Ut Stiens:

    Dag Dicky,

    Veel succes met je bijzondere tocht. Petje af . En veel plezier met je Garmin GPS.

    Je GPS "coach" ( smile )

  • 04 Maart 2010 - 20:18

    André De Hero:

    Hé Dicky, dit is toch een verrassende move. Tijdens onze wintersport veelvuldig gesproken over je uitdaging en de te nemen stappen. Het wordt gewoon een geweldige ervaring voor je. Afscheid nemen is altijd lastig dus ik begrijp je ook best wel weer. Maar het moment gaat echt komen en dan kom je dus ook echt helemaal los. Hoewel ik je nog maar kort ken weet ik echt zeker dat je het gaat redden. Je bent een harstikke sympathieke gozer die overal met open armen ontvangen zal worden. Ik volg je nauwgezet en wens je erg veel plezier en erg weinig blaren. Het moet gewoon heerlijk zijn om maanden met je uitdaging bezig te zijn.
    Nogmaals heel veel succes.

  • 07 Maart 2010 - 18:20

    Ineke:

    Hai broertje, morgen dan eindelijk beginnen. Zet hem op een heel veel succes. DIKKE TÛT.

  • 08 Maart 2010 - 10:32

    Jan Altenburg:

    Ast touw terug bist dan bin ik al een half jaar met pensioen. Dus we sien mekaar niet meer.
    Voorals nog, een prettige reis en ik blief dij folgen op het internet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Dicky

Dromen Durven Doen

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 248095

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2019 - 20 November 2019

Op bezoek bij de Inca's

17 September 2018 - 06 Oktober 2018

De hoogte in

25 Augustus 2016 - 10 Oktober 2016

88 tempels in 44 dagen

10 Maart 2010 - 09 Juni 2010

Van Zee tot Zee

Landen bezocht: