Van IJssel naar het bos - Reisverslag uit Loenen, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Van IJssel naar het bos - Reisverslag uit Loenen, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Van IJssel naar het bos

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

13 Maart 2010 | Nederland, Loenen

Na een heerlijk ontbijt zie foto bedankt fam. Olde Bijvank. Wat een schitterend uitzicht hebben jullie. Ga ik in de regen de brug over een miezerig buitje houd een uur aan, dan komt zowaar een zonnetje tevoorschijn. Ik loop aan de zuidzijde van de IJssel, na twee uur zie je het landschap veranderen. Bij Klarenbeek duik ik het bos in. Zo nu en dan krijg ik van die monuta flarden te zien schitterende plaatjes. Om half drie loop ik Loenen binnen mijn slaapplaats voor die avond ik ben vroeg, eerst nog maar even naar de winkel om wat di8e droge lippen te halen. Om half vier meld ik me bij het adres van vrienden op de fiets gelukkig is er iemand thuis want het regent weer en ik heb. Geen zin om in het dorp rond te hangen. Ik wordt naar een koude kamer gebracht daarna drinken we nog even een bakje.
's avonds nog wat eten en al weer een dag voorbij een rustige dag maar wel lekker gelopen. Morgen weer zon stukje van 27km dan logeer ik bij mijn naam genoot in Zevenaar, ben benieuwd of hij nog Grolsch drinkt. Mensen tot morgen dan maar weer.
O ja ik he mien slaapshirt oek maar even wossen want ik werd er gister wakker van so stonk ie. Hangt nou allemaal lekker te drogen.


  • 13 Maart 2010 - 20:48

    Saskia:

    Hey Dicky, ontzettend leuk om je zo te volgen!! Volgens mij gaat het tot nu toe erg lekker!

    Zet 'm op!
    grtz, Sas

  • 13 Maart 2010 - 21:58

    Klaas En Cobie:

    Niet meer gezien, en geen contact meer gehad, betekent neit dat we niet regelmatig aan je denken. Het verslag geeft aardig goed weer wat er gebeurt op die manier zijn we toch op de hoogte. Veel sterkte maar vooral plezier.

  • 13 Maart 2010 - 22:06

    Elly En Johan:

    hoy dicky veel sucses met het lopen het is leuk om de verslagen te lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Loenen

Dicky

Dromen Durven Doen

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 248136

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2019 - 20 November 2019

Op bezoek bij de Inca's

17 September 2018 - 06 Oktober 2018

De hoogte in

25 Augustus 2016 - 10 Oktober 2016

88 tempels in 44 dagen

10 Maart 2010 - 09 Juni 2010

Van Zee tot Zee

Landen bezocht: