Eerste punten voor de bolletjestrui - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Eerste punten voor de bolletjestrui - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Eerste punten voor de bolletjestrui

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

14 Maart 2010 | Nederland, Zevenaar

De kachel in de kamer kon het niet echt warm krijgen zodat ik te koud op bed ging. Heb gisteravond nog een aantal slaapplaatsen bij vrienden op de fiets weten te regelen. Je merkt dat het nog vroeg in het seizoen is, veel mensen hebben iets zonder kachel en dat verhuren ze pas na 1 april. Al snel zit ik weer in het bos prachtige paden soms met los zand wel zwaar maar ik hoef vandaag maar 28km ik merk dat het landschap ook langzaam omhoog loopt, dat is het nadeel van gps je ziet alleen een heel klein schermpje het grote geheel zie je niet. Het werkt perfect Jan. Als ik op een gegeven moment flink moet dalen en tientallen wielrenners mij voorbij schieten begint er iets te dagen de Postbank, dat betekent dat de eerste punten voor de bolletjestrui binnen zijn. De veerpont in Rheden vaart pas na 1 april zodat ik 4 km om moet, om bij Velp over de brug te kunnen. Goed half drie tik ik achter tegen de ruit bij neef en nicht in Zevenaar die een lekker bakje koffie hebben. Morgen kom ik weer op het Pieterpad bij Millingen aan de Rijn. Dan loop ik tot Groesbeek mag pas om 18.00 uur aankomen dus ik vertrek laat.

O ja, of mijn naamgenoot nog Grolsch drinkt? Bij het schrijven van dit stukje weet ik het nog niet morgen zal ik het jullie vertellen.
Goeie.

  • 14 Maart 2010 - 19:14

    Klaas En Cobie:

    brrrr koud hoor en de weersverwachting voor morgen is ook niet zo best.

  • 15 Maart 2010 - 08:45

    Jandeboer:

    Hey Dicky - top man dat je al zover bent! Neem nu mn denkbeeldige shantypet al voor je af.
    Ik dacht handig te zijn door een snelkoppeling naar je site te maken maar dat werkt dus niet. Ik dacht werkelijk dat je niet was gegaan of dat je niets te melden had. Kwam steeds in het beginscherm. Zegt dus meer over mij dan over jou prestaties! Volg je nu weer regelmatig dus.
    Succes!

  • 15 Maart 2010 - 15:32

    Ineke:

    Hai broertje, het gaat goed zo te lezen. wij zijn weer gezond in Heerenveen en hebben het leuk gehad. We volgen je op de voet zet hem op.

  • 15 Maart 2010 - 17:46

    Pien En Cristian:

    hoi wij zijn Pien Dikken en Cristian Dikken wij vind de foto die er op staat heel mooi en wij gaan elke dag naar uw foto's kijken want wij zijn heel erg beniewd. En goede reis verder groetjes Pien en Cristian Dikken

  • 16 Maart 2010 - 18:48

    Gps Jan From Stiens:

    Fijn dicky dat het zo goed werkt. af en toe wel nieuwe batterijen hoor( smile)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zevenaar

Dicky

Dromen Durven Doen

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 247693

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2019 - 20 November 2019

Op bezoek bij de Inca's

17 September 2018 - 06 Oktober 2018

De hoogte in

25 Augustus 2016 - 10 Oktober 2016

88 tempels in 44 dagen

10 Maart 2010 - 09 Juni 2010

Van Zee tot Zee

Landen bezocht: