Vijf gangen menu - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Vijf gangen menu - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Vijf gangen menu

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

17 Maart 2010 | Nederland, Venlo

Terwijl ik heerlijk in het zonnetje zit uit de wind, zal ik jullie vertellen van het 5 gangen diner dat ik gister zelf heb bereid. Vooraf soep cup a soep was van het huis. Daarna een heerlijke huzarensalade, bakje van de C 1000, als derde gang een overheerlijke vleessalade met appelcompote en kaneel. Het hoofdgerecht was de cervelaatworst schotel,die zo uit de verpakking het lekkerst is. Als toetje vanille vla afgemaakt met vanille vla geweldig. O ja de appelcompote was koud en zo uit de pot.
Ik heb er hier al weer 11 km opzitten en het valt me mee hoe de benen en voeten zich houden, soms protesteren ze wel even maar ja. Straks in Venlo maar even een visje halen is tenslotte woensdag. Als dan vanavond Johan wat harder zingt en Kees wat meer drinkt dan missen ze me ook niet. Van dorpje naar dorpje, waaronder Grubbenvorst, (woonde daar tita tovenaar niet) en door een moerasachtig gebied loop ik naar de Maas.
Die steek ik voor 20 cent nog maar eens over in de verte ligt Venlo in zon, grote stad maak je toch meer kilometers dan je denkt. Begin mijn benen na 34 km goed te voelen. Morgen naar Herkenbosch, bij Roermond tegen de grens van de Duitse heuvelen. Vandaar naar Sittard en dan naar Maastricht. Denk dat ik dan maar een snipperdag neem. Even op het Vrijthof zitten of zo. Ik heb weer een prima onderkomen met eigen tv en een halve liter ingeslagen dus...
Mensen tot morgen.


  • 17 Maart 2010 - 21:00

    Stefan, Yonina, Luuk:

    Ahoj Dicky,

    Mams is hier en die heeft ons even je dagboek laten zien. Je gaat al lekker!!! En wat een sexy boevenkop :P

    Heel veel suc6 en vanaf nu zullen we op de hoogte blijven.

    Mazzel uit Praha!
    Stefan, Yonina en Luuk en ook van Cobie :)

  • 17 Maart 2010 - 22:31

    André:

    Klasse dd, toch al in t limburgse!!!!! Gaat goed! Had ook niet anders verwacht! Zo te zien ben je jezelf nog niet tegengekomen, fijn! Geniet r van en met één dagje maastricht doe je maastricht veel te kort!!!!!

  • 18 Maart 2010 - 11:04

    Willem:

    hoy dicky na een paar dagen amsterdam ben ik weer thuis in ried e3n kan ik je weer volgen prachtig die mooie natuur waar je doorloopt en je hebt een mooi kapsel smorgens even het washandje er over en je bent klaar groeten els roy robin en willem hou je taai

  • 18 Maart 2010 - 15:38

    Johan:

    Kees was er niet gisteravond, heb ik zijn biertjes maar genomen. Jouw stem wordt wel gemist, we hebben (de bassen )wel een half uur over een nieuw lied gedaan. Wel even genieten in Maastricht hoor.En suc6 verder.

  • 18 Maart 2010 - 17:23

    Anne Herrema:

    Hé Dicky,

    Hoorde net van Willy van dien avontuur. Kenst het oek overdrieven, hè. Nee, zonder flauwekul, respect. Veel succes. Ik volg het wel via internet. Trouwens, hoe is het met dien Frans?

    Groeten uit Balk,
    Anne

  • 18 Maart 2010 - 17:55

    Siep:

    hoi Dikkie,

    gaat al aardig de goede kant op jongen, nog een paar dagen en dan ga je al de eerste grens over.
    dan word het straks ook wat moeilijker met de taal?
    succes verder met je reis en ik blijf wel op de hoogte.

    gr siep

  • 18 Maart 2010 - 20:49

    Anneke En Reint:

    wij kijken regelmatig op deze site, geweldig wat je doet. al bijna in belgie.

    groetjes anneke en reint

  • 19 Maart 2010 - 18:26

    GPS Jan From Stiens:

    he hurdloper, alweer een stikkie ferder. ast so deur gaast dan komst der wel. ik sal morgen 50 km lope. succes dicky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Dicky

Dromen Durven Doen

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 247790

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2019 - 20 November 2019

Op bezoek bij de Inca's

17 September 2018 - 06 Oktober 2018

De hoogte in

25 Augustus 2016 - 10 Oktober 2016

88 tempels in 44 dagen

10 Maart 2010 - 09 Juni 2010

Van Zee tot Zee

Landen bezocht: