55 jaar - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu 55 jaar - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

55 jaar

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

11 Juni 2010 | Nederland, Leeuwarden

Het is vandaag 55 jaar geleden dat ik geboren ben en dat is aan mijn lichaam ook te voelen. Mijn voeten schreeuwen om beweging en ik werd afgelopen nacht drie keer wakker met kramp. Het zal wel een tekort aan magnesium zijn die de verkramping veroorzaakt. Haal van allerlei dingen in huis voor vanavond, weer feest dus. Het valt niet mee al die drukte en al dat gedoe van het gewone leven. Je moet dit, je moet dat, heel anders dan het vrije leven van een langeafstandloper. Ik krijg gedurende de dag, nog een aantal telefoontjes en kaarten met de gelukswensen, iedereen ontzettend bedankt voor deze felicitaties en lofuitingen. Op de avond van mijn verjaardag, is de weg naar Santiago, veelvuldig onderwerp van gesprek. Ik word er ook nog even aan herinnerd, dat ik nog een stuk over de stok zou schrijven. Het grootste deel van dat stuk is klaar, echter de foto’s ontbreken nog en die zeggen toch wel veel. Misschien dat ik het mee neem in een boek samen met de verhaaltjes die ik naar Sem stuurde en de antwoorden op de reacties die jullie me stuurden, want die antwoorden, waren er wel degelijk. Ik heb op dat moment op geen een reactie willen reageren, omdat het me verplicht zou hebben, ook op reacties van anderen te reageren. Ik had nu al bijna geen tijd om in bed te komen. Een reactie, wil ik wel als voorbeeld geven, Jan Jonker geeft op 31 maart de volgende reactie: " Dicky de omgeving waar jij loopt klinkt mij heel bekend in de oren. Wij hebben vorig jaar met de boot in Asfelt en Reims gelegen". Op die dag vind ik aan de waterkant twee flesjes Heineken. Ik had graag, met het vertonen van die foto, want die heb ik genomen, gereageerd met: " ik kan zien dat jullie hier zijn geweest Jan" humor. Na dat iedereen het huis heeft verlaten, ruimen we op en als ik het laken rui, zzzzzzzzzzzzzzzz

  • 14 Juni 2010 - 18:49

    Freddy En Sylvia:

    hee dickie, 55 jaar, maar nog het lichaam en uithoudingsvermogen van een tiener! van harte met je verjaardag en nogmaals cambuurpetje af! groetjes freddy en sylvia.

  • 14 Juni 2010 - 20:28

    Marian Reekers:

    Hoi Dicky nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    Geniet van je feest.

    Groetjes Marian

  • 14 Juni 2010 - 20:51

    André Hero:

    Dicky, gefeliciteerd kerel!! 55 lentes is toch oek al weer heel wat!!!

  • 16 Juni 2010 - 14:46

    Jan Ut Stiens:

    Dag Dicky,

    Fan Herte mei dyn geboortedag.

    dat je nog veel jaren in goede gezondheidheid mag doorbrengen, met allen die je dierbaar zijn.

    groetnis fan Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Dicky

Dromen Durven Doen

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 988
Totaal aantal bezoekers 247811

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2019 - 20 November 2019

Op bezoek bij de Inca's

17 September 2018 - 06 Oktober 2018

De hoogte in

25 Augustus 2016 - 10 Oktober 2016

88 tempels in 44 dagen

10 Maart 2010 - 09 Juni 2010

Van Zee tot Zee

Landen bezocht: