Bericht van Margit! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Bericht van Margit! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Bericht van Margit!

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

14 Juni 2010 | Nederland, Leeuwarden

Zaterdagmorgen, hoor ik om half acht vanuit de logeerkamer roepen opa, ik ben wakker en dat klinkt goed moet ik je zeggen. Met mijn nog steeds zere voeten en lichaam dat protesteert, gaan we naar beneden en maken er een feest van. Ik herinner me dat ik nog een aantal stukjes moet schrijven, maar ik kan de tijd niet vinden om dat te doen. Van het WK heb ik de afgelopen maanden niet veel mee gekregen, dus zal ik daar in moeten groeien. Het valt me toch nog tegen om alles weer op te pakken, soms gaan mijn ogen in de staar modus en komen bepaalde herinneringen boven. Hoe zou het zijn met die en met die. Van Margit kreeg ik een e-mail dat ik jullie niet wilden onthouden. Ik kan me indenken dat jullie willen weten hoe het is afgelopen.
Bij deze:

Lieber Dick!

Bin gut in Südtirol angekommen und möchte dir auf diesem Weg noch einmal ganz herzlich danke sagen für deine Hilfe. Es geht mir jetzt wieder gut, doch es hat lange gebraucht, bis ich das Gefühl hatte, dass ich wieder ich selbst bin und das Leben wieder in mich eingezogen ist.

Ich wünscht dir eine gute Zeit. Ich bin sehr froh, dass es solche Menschen wie dich gibt!

Alles Liebe
Margit

Gelukkig gaat het goed met haar, dat het even heeft geduurd voor ze haar draai weer heeft gevonden, komt mijn inziens niet alleen door de val, maar ook door het feit, dat zón reis iets met je doet. Met mij in ieder geval wel, al heb ik wel het gevoel dat het klaar is, het vrije leven moet weer uit het bloed. Heb nog tien weken om bij te komen, ga nog een weekje naar Albanië, nog drie naar Canada en natuurlijk Ameland en dan zien we wel weer. Morgen het laatste stukje, hoewel ik ben nu ook al twee dagen te laat, dat heb je met die drukte van het gewone leven.
Tot morgen. Ik zal nog wat mooie foto’s bij plaatsen.

  • 15 Juni 2010 - 06:05

    Maaike:

    hoi dicky en willy,eerst nog van harte met je verjaardag de hele straat versiert voor jou geweldig toch?ha ha ha .en nu maar afkikken van zo,n geweldige reis zal wel moeilijk zijn maar gaat echt wel lukken met je fam en prachtige klein zoon,maar wat een prestatie geweldig .groetjes maaike

  • 16 Juni 2010 - 06:44

    Feintsje:

    waar blijft de tijd gisteren alweer het eerste visje gehapt bij Visser, en nu zorgen dat de kop leeg blijft en je niet druk gaan maken om de dingen die er niet zijn. Nog een hele fijne vakantie toegewenst.

  • 21 Juni 2010 - 17:03

    GPSJan Ut Stiens:

    This nu echt stil.

  • 22 Juni 2010 - 05:22

    Jans:

    echt stil ja .......
    jammer .....
    was een leuk begin van de dag , ff tijdens opstarten van de systemen de belevenissen doornemen .
    Wanneer volgt een nieuwe tocht Dicky ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Dicky

Dromen Durven Doen

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 953
Totaal aantal bezoekers 247812

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2019 - 20 November 2019

Op bezoek bij de Inca's

17 September 2018 - 06 Oktober 2018

De hoogte in

25 Augustus 2016 - 10 Oktober 2016

88 tempels in 44 dagen

10 Maart 2010 - 09 Juni 2010

Van Zee tot Zee

Landen bezocht: