Een nieuwe reis - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Een nieuwe reis - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Een nieuwe reis

Door: Dicky Dikken

Blijf op de hoogte en volg Dicky

27 Juli 2016 | Nederland, Leeuwarden

Na zes jaar een nieuwe reis en wel één naar de andere kant van de wereld Japan.

Op het Eiland Shikoku ligt een route van 1200 kilometer genaamd de 88 tempeltocht. In 44 dagen, te beginnen op 25 augustus ga ik proberen deze route lopend af te leggen. Facebook, mail en andere communicatiemiddelen wil ik zoveel mogelijk thuis laten omdat ik vind dat dit niet bij zo’n tocht hoort. Ik zal dan ook niet reageren op allerlei mail en Facebook sluit ik voor de eerst komende tijd af. Reacties op deze site lees ik wel en kan ik ook ontzettend van genieten maar ik beantwoord ze niet.

In de loop naar 25 augustus zal ik meer proberen te vertellen over deze speciale eeuwen oude route en zijn gebruiken.

Misschien tot lezens Dicky Dikken

• 27 Juli 2016 - 15:41

Jan Schotanus:

Dicky, wat weer een geweldig avontuur. Ik wens je heel veel succes en ik kijk nu al uit naar jouw reisverslag.

• 27 Juli 2016 - 21:17

Frank:

Leuk man, ik zal je zeker gaan volgen hier vanuit Spanje.
    Veel plezier !!

• 02 Augustus 2016 - 11:40

Marian Reekers:

Dicky heel veel plezier straks
    Geniet van deze prachtige reis
    Groetjes

• 09 Augustus 2016 - 23:14

Rob Dikken:

Succes en heel veel plezier!

Groetjes, Rob

• 11 Augustus 2016 - 00:01

Ellen:

Wat een avontuur. Veel plezier en doorzettingsvermogen, dan genieten wij vanuit de luie stoel wel van je verhalen

• 13 Augustus 2016 - 12:34

Jan Jonker:

Geweldig man ik volg je verslag

• 13 Augustus 2016 - 23:03

Maaike:

Heel veel succes met je super reis,ben weer heel benieuwd naar je mooie verslagen.gr Maaike