Altijd hetzelfde liedje. - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Altijd hetzelfde liedje. - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Altijd hetzelfde liedje.

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

17 September 2018 | Nederland, Leeuwarden

Altijd hetzelfde liedje.
Elke keer als ik op avontuur ga is het weer hetzelfde liedje, ik ben zenuwachtig begin van alles te voelen en heb al drie keer mijn rugzak ingepakt. Wat neem ik wel mee en wat niet en dan kom ik toch weer bij die oude stelregel: wat je thuis laat is mooi meegenomen. Wat is precies de bedoeling zul je je afvragen nu dit: morgen dat is dinsdag 18 september verterekken mijn jongste zoon (Kevin in het verloop van het verhaal) en ik zei de gek naar Nepal. Daar gaan we een 12-daagse tracking maken naar Everest Basecamp. Via Istanbul vliegen we in goed 15 uur naar Kathmandu waar we ’s morgens om 6 uur aankomen. Twee volle dagen hebben we dan om deze indrukwekkende stad die nog niet zolang geleden door een aardbeving is getroffen te verkennen. Daarna vliegen we met een klein vliegtuigje naar Lukla waar de tocht begint. Een tocht via bergen, dalen en over hangbruggen en wat niet is te onderschatten de hoogte. Hoe het zal verlopen ik zal jullie op de hoogte houden, of het elke dag wordt weet ik niet heeft ook te maken met de verbinding e.d. vandaag nog een keer mijn eigen bedje, nog een wijntje en dan morgen op naar grootse hoogte. Ik spreek jullie morgen.

• 18 September 2018 - 05:11

Jan Jonker:

We wachten met spanning op het verloop van dit avontuur

• 18 September 2018 - 05:13

Jan Jonker:

We wachten met spanning op de verslagen

• 18 September 2018 - 05:16

Ankie De Jong:

Succes allebei. Wordt vast een unieke ervaring.

• 18 September 2018 - 05:21

Zlatko Pejic:

Ha Dicky,

Wat een spannende avontuur doe je alweer.
    Ik wens je veel plezier en kijk uit naar je leuke verhaaltjes.
    Succes.

Gr, Zlatko

• 18 September 2018 - 06:53

Betteke Eerligh:

Veel plezier met deze nieuwe uitdaging,leuk om je reis te volgen.

• 18 September 2018 - 06:59

Dick Dikken In Zevenaar:

men zegt: hoe ouder hoe gekker., maar jij gaat met je zoon een mooie reis maken
    veel plezier en goed weerkommen

• 18 September 2018 - 11:50

Maaike :

Weer een te gekke uitdaging. Super en heel veel plezier daar samen

• 18 September 2018 - 15:19

Chris:

We gaan je verslagen weer volgen en zijn benieuwd naar je kennismaking met dit fraaie land en aardige bevolking