Oefenen op de Muur van Hadrianus. - Reisverslag uit Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Oefenen op de Muur van Hadrianus. - Reisverslag uit Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Oefenen op de Muur van Hadrianus.

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

13 December 2009 | Verenigd Koninkrijk, Newcastle upon Tyne

Muur van Hadrianus.

Donderdag. 10 december met de personeelsvereniging naar Newcastle. Twee avonden en nachten kletsen en drinken en 20 kilometer lopen van het Hadrian footpath.
Toen we in Newcastle aankwamen zijn we eerst met de bus naar het centraal station gegaan en met en taxi naar de rand van de stad. Daar konden we de route zo oppikken. Deze was goed aangegeven echter wel erg nat en drassig maar ja wat wil je ook voor deze tijd van het jaar. We hebben maar een meter of 40 overblijfsel van de wall gezien volgends onze chauffeur terug zijn er verderop meer stukken. Al met al was het een mooie tocht.
Veel afwisseling grasland, klimmen, bospaadjes, dorpjes ja een aanrader ik zou hem wel helemaal willen lopen maar dan in de zomer en met een tent. Na ongeveer 20 km vond Jacob het wel goed, knap gedaan voor de eerste keer. Maar ja hoe nu terug, geen bus of trein. Een oud militair wilde ons wel brengen naar het centraal station want hij moest toch op iemand wachten.Mooie gesprekken gehad met hem in de auto er was iets niet helemaal in orde maar ik kon ook niet zeggen wat typisch een Jacobus geval, zal het bijhouden hoeveel van die gevallen ik meemaak op mijn reis. Na een leuke avond en nacht weer in Nederland terug.
Nog