de deur achter je dicht trekken! - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu de deur achter je dicht trekken! - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

de deur achter je dicht trekken!

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

10 Maart 2010 | Nederland, Heerenveen

De deur achter je dicht trekken!
Dat is wat ik vanmorgen deed dicht trekken en geen sleutel mee nemen. niet omdat ik ik alles acbter wil laten ik kom tenlotte weer terug, maar ik stond dus buiten lag mijn gps nog binnen. We houden het maar op te geconcentreerd. Via de grote kerk waar ik een stempel kan halen (ja jacob) ik mut natuurlijk wel een stempel van mien stadsje he nou. Via de St Jacobsstraat (zie foto) loop ik leeuwarden uit. Het is mooi zonnig weer met het ijs in de sloten om twaalf uur kunnen de handschoenen uit ideaal wandelweer. Voor Irnsum kom ik nog een bekende tegen dan op naar Akkrum. Na Akkrum een aantal rechte kale stukken gister heb ik zonder na te denken nog.een aantal dingen in de rugzak gestopt is wel te merken; te zwaar vanavond. Eerst maar weer schiften. Goed vijf uur arriveer ik bij mijn nicht waar ik vriendelijk wordt onthaald. Een andere neef en nicht komen nog even langs om afscheid te nemen leuk.
2e dag goed 40 km met een te zware rugzak ik doen ut er voor.
Luitjes tot morgen,
o ja ik heb mijn slaaplaatsen tot zevenaar geregeld en ik heb twee kilo uit de rugzak gehaald, maar de steen zit er nog in.

• 10 Maart 2010 - 21:58

André:

Hé Dicky,
    je bent onderweg, t begin van je avontuur!!! Wellicht nog wat onwennig, maar toch!! Gewoon onderweg en echt wel jaloers op je, gewoon vier maanden je passie volgen, geweldig! Geniet met volle teugen en laat op tijd je blaren prikken!!
    Groet n hero in t verleden; nu ben jij de HERO!!!!!!!