Links of rechts van de dijk? - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Links of rechts van de dijk? - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Links of rechts van de dijk?

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

12 Maart 2010 | Nederland, Deventer

De voorspelling was regen maar het werd lekker loopweer. Met toch nog wel een koude wind in de nek liepen we via de binnenstad van Zwolle en het Engelse werk naar de dijk langs de IJssel. Een mooi dijkpad van Zwolle naar Deventer. Het was de bedoeling om tot Wijhe de noordkant te houden en dan met de pont over en verder op de zuidzijde, een trip van goed 50 km verstandig dat we tijdig hebben beslist om toch maar op de noordkant blijven want het werd toch nog 46 km via de zuidkant zou het wel 55 worden. Schitterende bos paadjes. Vergezichten over de IJssel en paadjes die waren ondergelopen ivm de hoge waterstand. In Olst is Netty op de trein gestapt E en N ontzettend bedankt voor jullie goede zorgen. Ik durfde me niet laten knippen door Egbert, was bang dat hij er een kerstbal van zou maken (geintje) in Deventer via de binnenstad naar mijn logeeradres gelopen een adres met een uitzicht als een schilderij. Met vriendelijke mensen. Daar zit ik nu rustig met de benen omhoog dit stukje te typen.
Mensen nog allemaal bedankt voor de leuke reacties op de mail en de site, ik vind het ontzettend leuk om te lezen maar beantwoorden kan ik ze niet, heb het smoordruk, sokken en onderbroek wassen en zo.
Ik stop er mee ik zie morgen wel verder, morgen maar 25 km naar Loenen even rustig aan.

Nou lekker slape en tot morgen.

  • 12 Maart 2010 - 22:42

    Ellen:

    Knap hoor, ik wordt, vanuit mi'n luie stoel, al moe als ik lees over alles wat je tot nu toe al hebt gelopen! Hoop dat je voeten het goed en zonder blaren vol houden. Weet niet of je nog behoefte hebt aan wat nieuws: van Mierlo is dood, Bos stapt op, Cohen volgt hem op, en onze hoop in bange dagen Emiel Eurlings heeft er de brui ook aan gegeven...
    Hou je haaks!

  • 13 Maart 2010 - 08:29

    André:

    Kiek us even aan, deventer!! Heb die route ook gefietst en inderdaad prachtig!!!!! Begint er op te lijken dicky en je geniet r van, top!!!!
    Je zult velen tegen komen, maar pas op, op die ene; De man met de Hamer, negeren die gast!

    Geniet r van!!!

  • 13 Maart 2010 - 12:06

    Ma:

    Lieve Dicky
    Ik\heb net het verslag gelzen van die 4 dagen, vindt het fantastisch dat je zo,n voorspoedige 4 dagen hebt gehad je gaat nu het mooie weer tegemoet ik ga gauw weer naar willy\om de vogende verslagen te lezen. Veel\ liefs dikke kus mama

  • 13 Maart 2010 - 12:11

    Esther:

    He Dicky,

    Wat leuk om te lezen hoe het met je gaat. We gaan je reis natuurlijk volgen. Een fijne tijd en groetjes van je schoonzusje.

  • 13 Maart 2010 - 16:03

    Arpad En Foppe:

    Dicky een hele stap te doen. Fijn dat het je goed gaat. Zondag is de IJsselderby in Deventer Go Ahead tegen Zwolle. Die mis je nu net. We blijven je volgen op je reis naar Compostella. Het gaat je goed! Arpad en Foppe

  • 13 Maart 2010 - 18:34

    Willem:

    hoi dicky zo te lezen gaat het goed je kan het prachtig volgen op de computer als het kan volg ik het elke dag groeten van de hele familie en nog veel succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Dicky

Dromen Durven Doen

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 250892

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2019 - 20 November 2019

Op bezoek bij de Inca's

17 September 2018 - 06 Oktober 2018

De hoogte in

25 Augustus 2016 - 10 Oktober 2016

88 tempels in 44 dagen

10 Maart 2010 - 09 Juni 2010

Van Zee tot Zee

Landen bezocht: