Weer een dag langs de Maas - Reisverslag uit Namen, België van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Weer een dag langs de Maas - Reisverslag uit Namen, België van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Weer een dag langs de Maas

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

24 Maart 2010 | België, Namen

Gister nog even tv gekeken en toen heerlijk gepit. Volgende dag ga ik om 7 uur naar beneden, heb op de kamer al ontbeten, gister al klaar gemaakt. Als ik betaal vragen ze of ik naar st Jaques ga en bieden ze me ontbijt aan, had ik eerder moeten weten. Het beeld lang de Maas is hetzelfde als gister dus bekijk de foto’s van gister maar. Voor mijn middagpauze ga ik lekker in het gras liggen schoenen en sokken uit kunnen die wat opdrogen. Zooltjes ook even uit de schoenen Sandra. Ik heb nog een stuk salamiworst van gisteren heerlijk veel knoflook, kan wel slaapt toch niemand naast me. Tegenover me is het een drukte van belang vrachtwagens rijden af en aan om schepen te vullen het is een goed geoliede machine waar de schipper de leiding van heeft. Ik moet oppassen anders zeil ik hier zo weg zo lekker ligt het hier in het zonnetje. Ik pak weer op en tijdens een lang stuk langs de Maas loop ik dit stukje te typen, moet oppassen dat ik niet in het water loop. Opeens loop je een bocht om en daar ligt Namen of zoals ze hier zeggen Namur. In de binnenstad is geen stempel te krijgen dus maar naar het VVV, die hebben wel een naamstempel is ook goed. Koop onderweg een prei en een ui, de rest haal ik wel bij de jeugdherberg. Ja Belgen hé alle winkeltjes op woensdagmiddag dicht. Ik haal een brood voor morgen uit de automaat en wat kaas voor erop dat wordt dus een vegetarische maaltijd. Met 5 man op een kamer een van hen komt uit Gouda en loopt ook naar SC loopt stukjes van 25 km en slaapt soms in een tent. Mensen ik ga sluiten misschien nog even een biertje met de medestrijder en anders. Op bed oant moarn


  • 25 Maart 2010 - 08:25

    Jan J:

    woensdagavond bij de shanty jongens hebben we nog even over jou wandeltocht gesproken. en veel van de mannen waaronder ik zijn toch wel wat jaloers op jou
    in het laatste verslag heb ik je niet over de scheen gehoord ik neem maar aan dat het redelijk gaat
    Dicky maar op naar Dinant
    en kop der veur!! tot wederhoren

  • 25 Maart 2010 - 20:31

    Pieter Frans:

    hey dicky ik zit hier even bij dennis ajax te kijken!! wordt een mooie finale of niet ajax feijenoord!!
    dit is wel erg leuk trouwens dat we op deze manier je verrichtingen kunnen bekijken!! had van de week al een paar keer gekeken dus zou al even een berichtje plaatsen en nu kwam het hier te sprake dus kan nu mooi even!!
    nou heel veel plezier en succes nog en we plaatsen binnenkort wel weer even een berichtje!! groetjes (ook van Nanda en Brenden)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Namen

Dicky

Dromen Durven Doen

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 250484

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2019 - 20 November 2019

Op bezoek bij de Inca's

17 September 2018 - 06 Oktober 2018

De hoogte in

25 Augustus 2016 - 10 Oktober 2016

88 tempels in 44 dagen

10 Maart 2010 - 09 Juni 2010

Van Zee tot Zee

Landen bezocht: