Klaar voor de start ... af !!!!! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Klaar voor de start ... af !!!!! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start ... af !!!!!

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

08 Maart 2010 | Nederland, Leeuwarden

Koud, miezerig is het als ik om acht uur start in st. Jacobiparochie. Ik ben gebracht door een collega die zelf ook het idee heeft om dit te doen, ja dromen, durven, doen. Alles loopt lekker en rond twaalf uur wandel ik Stiens binnen, waar ik nog even een bakje kan doen bij een zieke collega. Het is twee uur als ik Leeuwarden binnen loop, waar ik tussendoor nog net een vergadering van het werk kan bijwonen, daar stop ik nu echt mee. Kwart over vier thuis. de eerste dag zit erop, morgen naar Heerenveen en daar slapen voorlopig kom ik dus niet meer thuis De eerste 31km zitten er op nog 3250 spannende kilometers.

We mutte morgen maar weer even wat over de loperij skrieve.
Goeie.

  • 09 Maart 2010 - 11:00

    De Ski Kienders:

    he dick wij wensen dy alle succes van de wereld.
    waar hewwe we et eigeluk over ,gewoan deurstappe ,komt helemaal goed met dei.we binne nou al trots op dei.

  • 09 Maart 2010 - 11:40

    Johan:

    Komst morgenavond toch wel even in ien en mien toch?Succes vriend.

  • 09 Maart 2010 - 20:36

    Jacob En Ellen:

    We waren van plan om je nog te bellen, maar zijn het glad vergeten! Dus dan maar zo op de valreep: we wensen je een hele goede reis, veel positieve ervaringen, en vooral hele sterke voeten en doorzettingsvermogen toe! We blijven je via je site volgen, en hopen je weer heelhuids over een paar maanden terug te zien!! dikke tut

    Veel liefs, Jacob en Ellen

  • 10 Maart 2010 - 08:15

    Zlatko:

    Hallo Dicky, je zag er fris uit na de eerste 30 km. Hoop dat het zo blijft. Ben benieuwd hoe het nu gaat. Blijf SKRIEVE , ik volg je. Succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Dicky

Dromen Durven Doen

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 249148

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2019 - 20 November 2019

Op bezoek bij de Inca's

17 September 2018 - 06 Oktober 2018

De hoogte in

25 Augustus 2016 - 10 Oktober 2016

88 tempels in 44 dagen

10 Maart 2010 - 09 Juni 2010

Van Zee tot Zee

Landen bezocht: