Extra editie over de site - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Extra editie over de site - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Extra editie over de site

05 April 2010 | Frankrijk, Parijs

Laat me eerst even zeggen dat ik jullie reacties geweldig vindt, ik kijk er elke dag naar uit, dat op het moment dat ik het stukje klaar heb om naar huis te zenden en dan gelijkertijd de reacties van de vorige dag binnen krijg. Het is voor mij een beetje een kwaliteits moment. Net als bij mijn rusten tijdens het lopen, zoek ik daar speciale plekjes of momenten voor op of uit en noem ze kwaliteitsmomenten. Ik zou op jullie reacties wel allemaal willen reageren, maar doe het met opzet niet om een aantal redenen. Ik wil voorkomen dat het een chatsite wordt, niet dat jullie dat onderling niet mogen doen, maar ik heb er geen tijd voor, echt waar. Er komt dan nog bij dat ik dan, volgens mij, niet meer vrij mijn gedachten op papier kan zetten, ik rekening moet houden met bepaalde dingen en dat wil ik niet. Al de vragen die jullie stellen zal ik met liefde beantwoorden als ik thuis ben, dus stel ze gerust maar even geduld voor het antwoord. Mocht je toch heel dringende vragen hebben, bel dan even met Willy of d.dikken@chello.nl voor de rest zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen tijdens mijn voetreis naar Fisterra en dat zijn er meer dan ik ooit had verwacht. Ik zou wel drie sites vol kunnen schrijven maar aan het eind van de dag ben ik vaak de dingen weer vergeten die me tijdens het lopen overkomen of te binnen schieten, ik probeer ze te noteren en later in een papieren versie te verwoorden. Zo ook de foto’s die ik maak, ik moet elke dag een keuze maken uit allemaal mooie foto’s, maar goed ik kan keuzes maken. Mensen groetjes en bedankt voor jullie opbeurende reacties. Dicky

• 06 April 2010 - 18:18

Hieke Wolf:

Hoi dickie
    wilde even een berichtje sturen, hoop dat je nog geniet van deze tocht en wens je een veilige loop verder.groet sierk en hieke

• 10 April 2010 - 10:22

Wietse En Polly:

Ha die dicky

even een berichtje uit heerenveen.genieten van je mooie verhalen.pas goed op je zelf en je voeten!!!!!