Rustdag in Vitry - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Rustdag in Vitry - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Rustdag in Vitry

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

05 April 2010 | Frankrijk, Parijs

We hebben gister lekker gegeten, leuk tentje, wijntje, salade, lekkere spare ribs en een heerlijk toetje. Lagen er toch nog vroeg in. Ik nog vermoeid van het lopen en Willy van het rijden. Vandaag heerlijk rustig aan gedaan zeven uur wakker een aantal dingen in orde gemaakt met de laptop een update op mijn Ipod met nog wat nieuwe luisterboeken. We doen een uur over het ontbijt waar haal ik de rust vandaan. We rijden zo'n 60 km terug, ik wil Willy het gebied van de Champagne laten zien, het heeft op mij in ieder geval veel indruk gemaakt. Op de terugweg rijden we door de dorpjes waar ik ben langs gewandeld maar het is toch anders. Doen de rest van de dag lekker lui, met mijn voet gaat het beter en we moeten er maar het beste van hopen. Vul mijn tracks op de GPS nog wat aan, ik kon maar de helft meenemen en heb er nu tot in Spanje op staan. Controleer of ik niet teveel aan bagage mee neem, wat er in komt moet er ook weer uit, (zie foto balans) Ik wil jullie nog bedanken voor de reacties op de site en zal in een extra editie daar wat over schrijven. We zitten nog wat te kletsen in Maxime een lekker kroegje, waar ze een heerlijke hot chocalat maken en een lekker wijntje schenken. In het hotel nemen we het Paasdiner, maar kiezen uit dier vriendelijkheid niet voor de foie gras, maar voor de Tagliatella als voorgerecht, heerlijk gegeten. Het is niet laat als we de koffer in duiken, voor mij is het weer lopen geblazen, voor Willy is het weer het harde leven van werken in. Het wordt morgen mooi weer dus we zullen zien wat de dag van morgen brengt.

O ja nog een aantal van die rustdagen en ik ken mien sixpack wel vegete, hoi Dicky


  • 05 April 2010 - 15:41

    Klaas En Cobie:

    Je begint al aardig op een echte pelgrim te lijken met die baard

  • 05 April 2010 - 15:55

    Ineke:

    hai broertje, je haar is aardig donker maar je baard is al behoorlijk grijs. dikke tÛt

  • 05 April 2010 - 19:07

    Mariska (Fokke):

    Lees elke dag even wat je nu weer hebt meegemaakt, en het is indrukwekkend mag ik wel zeggen. Vooral bewondering voor het doorzettingsvermogen...
    Succes weer bij de rest van de reis.. Groet uit Grou!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Dicky

Dromen Durven Doen

Actief sinds 20 Sept. 2009
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 250892

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2019 - 20 November 2019

Op bezoek bij de Inca's

17 September 2018 - 06 Oktober 2018

De hoogte in

25 Augustus 2016 - 10 Oktober 2016

88 tempels in 44 dagen

10 Maart 2010 - 09 Juni 2010

Van Zee tot Zee

Landen bezocht: