geen bereik - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu geen bereik - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

geen bereik

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

14 April 2010 | Frankrijk, Parijs

Hallo Lezers,

Het lukt Dicky niet om vanuit de middle of nowhere zijn verhaal te sturen.

Jammer maar helaas en nu maar hopen dat er geen mensen ontwenningsverschijnselen krijgen.

Gr Willy

• 14 April 2010 - 22:18

Siep:

het kan ook niet allemaal goed gaan.
    het lopen gaat prima, een kleine storing oke!
    toch veel plezier nog op je reis en succes verder.
    gr s vd bij

• 15 April 2010 - 05:41

Eric:

Dat is erg jammer, mijn dagen beginnen met de reisverslagen van Dicky. In spanning wacht ik het volgende verslag af, dat zal een lang verhaal worden.

Eric

• 15 April 2010 - 07:20

Jan J:

We missen het verhaal vandaag wel dit is afkikken
    In het het vorige verslag leest mijn vrouw de zin voor, Ik Lust Hanneke wel vier keer. Dicky is toch getrouwd vraagt ze.
    Ja maar hij is al een maand van huis zeg ik.
    Nou en zegt ze.
    Dan nog even over de verhuzing naar Frankriek dat wurt niks want de kenst de oldehove niet kwiet.
    veel loopplezier
    groetjes jan

• 15 April 2010 - 07:50

NANNE NICOLAI:

Natuurlijk missen we het dagelijkse verhaal van Dicky! Kijk met spanning uit naar zijn eerstvolgende verslag. Fantastische verhalen en je loopt als het ware, in gedachten, met Dicky mee.

groet, NANNE NICOLAI

• 15 April 2010 - 19:15

Kees:

he Dickie!! wat doe je het goed!! straks op ameland nemen we weer een biertje op jouw prestaties. Mogen Henk en Johan ook een biertje?

Groeten Kees!!!