Met een lekker ontbijtje beginnen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu Met een lekker ontbijtje beginnen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Dicky Dikken - WaarBenJij.nu

Met een lekker ontbijtje beginnen

Door: Dicky Dik

Blijf op de hoogte en volg Dicky

11 Maart 2010 | Nederland, Zwolle

Zoals ik gister zei vanmorgen vroeg op een heerlijk ontbijtje stond klaar met een eitje fam Schreuder bedankt. Tussen de rietvelden door loop ik richting Zwartsluis ze zijn aan het rietsnijden het is koud, helder en je hebt prachtige vergezichten.
In het begin voel ik de kuiten wel de voeten beginnen nu ook wat te branden we zullen maar zeggen opstart problemen. 12 uur liep ik Hasselt binnen Gina stond al op me te wachten met een lekker bakje koffie en soep. Om twee uur met Nettie via de dijk naar Zwolle gelopen, bleek een privé dijk te zijn kregen we het nog aan de stok met een bewoner, we liepen door zijn tuin
Die man wordt vast niet oud. In ieder geval had hij een hele mooie tuin en daar hebben we maar mooi van genoten.
Rond half vijf is het gebeurd ik hé mien nocht het is oek wel goed 35 km en morgen 50 voor de boeg naar Deventer. In de avond zijn we nog even naar een vodafoonwinkel geweest bleek een heel klein instellinkje te zijn waar ze een half uur om hebben lopen zoeken, maar nu doet het mailding het weer. we mutte morn maar weer even. Goeie ik he drie
Halve liters op ik gaan slapen. hoi

• 12 Maart 2010 - 20:09

Zlatko:

Hoi Dicky. Zo te zien gaat het goed met je afgezien de 'opstartproblemen'. Ga zo door, wens je veel plezier in het vervolg van je tocht. Groeten ut Leeuwarden.